შეფასების სქემები


ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზანი
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გაიგო
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გაიგო
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა
ჯგუფმა სამუშაო ნაწილობრივ დაგეგმა
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ მათ შორის ფუნქციები სწორად არ გადანაწილდა
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, მათ შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა და მათ შორის ურთიერთობა
ჯგუფი არ აქტიურობდა, ერთმანეთში არ თანამშრომლობდნენ
ჯგუფში მხოლოდ ერთი აქტიურობდა
ჯგუფში თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურობდა, მათ შორის იყო საქმიანი ურთიერთობა





 აკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა


ქულები და კრიტერიუმები
ძლიერი
კარგი
საშუალო
სუსტი
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს და მსჯელობს გაკვეთილის ირგვლივ

  

ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად მონაწილეობს ან საერთოდ არ მონაწილეობს
ტერმინების სწორი გააზრება
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს  ა შემოქმედებითად იყენებს გაკვეთილის პროცესში.
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს, მაგრამ ვერ იყენებს გაკვეთილის პროცესში.
არ იცის მუსიკალური ტერმინები.
სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
ყოველთვის კარგად შეუძლია სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
ყოველთვის შეუძლია სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად  გააზრება
შეუძლია სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
არ შეუძლია სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად გააზრება


No comments:

Post a Comment