ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზანი
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ
გაიგო
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ
გაიგო
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გაიგო
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გაიგო
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა
|
ჯგუფმა სამუშაო ნაწილობრივ დაგეგმა
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ მათ
შორის ფუნქციები სწორად არ გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული,
მათ შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა და მათ შორის
ურთიერთობა
|
ჯგუფი არ აქტიურობდა, ერთმანეთში
არ თანამშრომლობდნენ
|
ჯგუფში მხოლოდ ერთი აქტიურობდა
|
ჯგუფში თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურობდა, მათ
შორის იყო საქმიანი ურთიერთობა
|
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები
და კრიტერიუმები
|
ძლიერი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და
მსჯელობს გაკვეთილის ირგვლივ
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად მონაწილეობს ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
ტერმინების სწორი გააზრება
|
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს და შემოქმედებითად იყენებს
გაკვეთილის პროცესში.
|
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს
|
სწორად წარმოთქვამს მუსიკალურ ტერმინებს, მაგრამ ვერ იყენებს
გაკვეთილის პროცესში.
|
არ იცის მუსიკალური ტერმინები.
|
სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
|
ყოველთვის კარგად შეუძლია სანოტო სისტემის ელემენტების გრაფიკულად
გააზრება
|
ყოველთვის შეუძლია სანოტო
სისტემის ელემენტების გრაფიკულად
გააზრება
|
შეუძლია სანოტო სისტემის
ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
|
არ შეუძლია სანოტო სისტემის
ელემენტების გრაფიკულად გააზრება
|
No comments:
Post a Comment